arrow-leftarrow-rightcloseqty-downqty-upscroll-down-arrowshopping-cart

חדרי ישיבות ומשרדים

חדרי ישיבות ומשרדים

קירות ומחיצות זכוכית

הפיתוחים הטכנולוגיים של העשורים האחרונים הפכו את הזכוכית למוצר חזק, עמיד ואיכותי  המשמש למגוון רחב של מטרות בעיצוב הבית. מאחר שזכוכית היא תחום התמחותנו, אנו מספקים מבחר גדול של עבודות זכוכית מיוחדות המותאמות לבקשות ולצרכי הלקוחות. עבודות אלו כוללות בין היתר :

  • חיפוי קירות בזכוכית – טרנד עיצוב עכשווי המיועד למגוון חללים בבית או בעסק, המגיע בצבעים שונים בהתאם להעדפת הלקוח ובשני אפשרויות לבחירה: מט או מבריק. מוצרים מעין אלו עשויים להיות חיפוי עמיד בפני מים עבור חדר האמבטיה, המטבח או הסלון, וכן לקירות בית קפה או למשרד.
  • חיפוי קירות מזכוכית למטבחים – חיפוי הזכוכית מודבק אל הקיר ושומר עליו מפני לחות ועובש. החיפוי עשוי מזכוכית מחוסמת עמידה בפני טמפרטורות גבוהות, והינו בעל חזות אופנתית ועדכנית המספקת מענה פרקטי ועיצובי מרשים שקל מאוד לתחזק ולנקות אותו.
  • משטחי זכוכית למטרות שונות – משטחים המיועדים בין היתר לחדר האמבטיה ולמטבח, מגיעים במגוון צבעים, עמידים בפני שריטות וחבלות, וקל לתחזקם ולנקותם.
  • מחיצות זכוכית משולבות – המחיצות משלבות בהתאם לרצון הלקוח אלמנטים כמו התזת חול, הדפסות גרפיקה או מדפים מזכוכית, וכן מחברים, דלפקים מזכוכית או מחיצות זכוכית המשולבות עם מראות.
  • הזמנות מיוחדות – במידה ויש לכם צורך מיוחד ויוצא דופן בעבודות זכוכית מיוחדות ולא סטנדרטיות, לנו יש את הידע והכלים המתאימים על מנת להפוך את הרעיון למציאות, וזאת באופן איכותי ומקצועי ביותר.

שקוף עבודות בזכוכית